AEG KF7900 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KF7900 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,2

A 13-02-2021

te veel slechte eigenschappen

Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

filters die je iedere keer moet vernieuwen bij aankoop staat dat niet vermeld, deze zijn erg duur.
blijft iedere keer water in staan als hij aangeeft dat filter vernieuwd moet worden bent dus verplicht bijna iedere maand een nieuw filter te plaatsen.
1 voordeel koffie is heet

Piet 08-01-2018

waardeloos apparaat

Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

Advies: koop deze troep niet, koude koffie, knippert, piept, een hoop herrie, verdamping van het water tijdens het zetten , zodat je als resultaat veel te sterke koffie krijgt, en nog een duur apparaat ook, binnen het jaar kapot.
Om 4 kopjes koffie te zetten is de machine 20 minuten bezig en moet je de machine 6x aan zetten op brew.

Karel Apeldoorn 16-07-2017

Geen aanrader

Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

Helaas geen aanrader. Na kort gebruik display defect, heel veel verdampen van water ( dus geen koffie) auto reinigen werkt niet goed meer. display gaat uit dus ook het klokje heb je niks aan. En de thermoskan MOET je echt opwarmen om hete koffie te krijgen.
kortom AFRADER om te kopen

friesland 22-06-2017

ergenis

Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

dit koffiezetapparaat werkt voor geen meter,veel geluid,condens water boven op de kan.display blijft maar aangeven filter schoonmaken,geen duidelijk boekje er bij hoe en wat.schenkt slecht.
hij is terug naar de winkel en zoeken een andere uit.

Sminky 28-05-2017

Waardeloos prutding

Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

Wat een vreselijk waardeloos pruts apparaat. Koffie zetten duurt lang, smeert steeds water op de kan tijdens koffie zetten. Koffiekan lekt steeds koffie met inschenken, koffie slecht uit de kan te gieten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een schandalig aankoop bedrag die het nog niet half waard is. Ik ga me er niet meer aan storen. Weg ermee !

Hans 05-05-2016

Tegenvaller

Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

Apparaat gekocht op mooie uiterlijk. Koffie is niet echt warm. Apparaat maakt veel geluid tijdens koffie zetten (borrelen, pruttelen, plofjes). Ook is er koffie over handvat van de kan gelopen waarbij het rvs laagje meteen verdwenen is en op die plaatsen waar de koffie gelopen heeft wit plastic te zien is. Hebben hem nu 2 dagen en gaan er mee terug naar de winkel

Marthaitjema 24-05-2014
Geschreven voor: AEG KF7900 roestvrijstaal

Eergisteren begaf ons 2-jaar oude koffiezetapparaat het. Op basis van o.i. relevante keuzecriteria kwamen we uit bij de AEG KF7900. Thuisgekomen meteen uitgeprobeerd en het resultaat was lauwe koffie die nauwelijks op een normale wijze uit de kan te schenken is. Onze indruk is dat de ontwerpers geen idee hebben gehad over een functionele schenkkan. De AEG KF7900 is z'n geld echt niet waard en gaat snel naar de inbrengwinkel of naar de stort.